AK SİTELER AK SİTELER
Diğer Resmi Ak Siteleri
Kadın Kolları

Kadın Kolları

Kadınlarımızla yarınlar daha aydınlık olacak.

WEB SİTESİNE GİT
Gençlik Kolları

Gençlik Kolları

AK Gençlik, kökü mazide, gözü istikbalde olan gençliktir.

WEB SİTESİNE GİT
AK Parti İletişim Merkezi (AKİM)

AK Parti İletişim Merkezi (AKİM)

Görüşleriniz bizim için önemli.

WEB SİTESİNE GİT
AK İcraatlar

AK İcraatlar

Birlikte başardık!

WEB SİTESİNE GİT
Yaşlılar Koordinasyon Merkezi

Yaşlılar Koordinasyon Merkezi

Yaşlılar toplumun kutup yıldızıdır.

WEB SİTESİNE GİT
Engelli Koordinasyon Merkezi

Engelli Koordinasyon Merkezi

Yeter ki gönüller engelli olmasın. İnşallah her engel aşılır.

WEB SİTESİNE GİT
TBMM Grup Başkanlığı

TBMM Grup Başkanlığı

WEB SİTESİNE GİT
AK Kütüphane

AK Kütüphane

AK Kütüphane

WEB SİTESİNE GİT
Türkiye Bülteni

Türkiye Bülteni

Türkiye Bülteni

WEB SİTESİNE GİT
Siyaset Akademisi

Siyaset Akademisi

Siyaset Akademisi

WEB SİTESİNE GİT
ATAKAN YILMAZ
Başkan Yardımcısı

ATAKAN YILMAZ

İŞ/ KARİYER DURUMU

2020 - ... 7Tepe İletişim & Danışmanlık Kurucu Ortak

2014 - 2019 İBB Halkla İlişkiler Müdürü

2012 - 2014 İBB Halkla İlişkiler Müdür Yardımcısı

2008 - 2012 İBB Halkla İlişkiler Müdürlüğü İletişim Noktaları Koordinatörü

2006 - 2007 İBB Halkla İlişkiler Müdürlüğü Muhtarlıklar Hizmet Birimi Sorumlusu

2005 - 2006 İBB Halkla İlişkiler Müdürlüğü TOKİ Projeleri

2002 - 2002 İBB Halkla İlişkiler Müdürlüğü ( Staj)

EĞİTİM DURUMU

2014 - 2017 Medeniyet Üniversitesi Siyaset Bilimi ve Kamu Yönetimi Bölümü Yüksek Lisans

1999 - 2004 İstanbul Bilgi Üniversitesi İletişim Fakültesi Sahne ve Gösteri Sanatları Bölümü - Lisans

1995 - 1998 Şişli Yunus Emre Lisesi

YABANCI DİL

İngilizce (İyi Seviyede)

SERTİFİKA VE EĞİTİMLER

2016 EFQM (Avrupa Kalite Yönetimi Vakfı ) “Mükemmellikte Yetkinlik 4 Yıldız Belgesi” - Alo 153 Çağrı Merkezi alanında ilk kez 4 yıldız belgesini almaya hak kazanmıştır.

2015 ISO 15838 “Çağrı Merkezi Yönetim Sistemi” Kalite Belgesi

2015 ISO 14001 “Çevre Yönetimi Sistemi” Kalite Belgesi

2014 ISO 9001 “Etkin Kalite Yönetimi” Sertifikası Kalite Belgesi

2014 ISO 10002 “Müşteri Şikâyet Yönetimi” Sertifikası Kalite Belgesi

2013 Yıldız Teknik Üniversitesi “Eğiticinin Eğitimi” Sertifikası

2013 Bilgi Üniversitesi “Tantım/PR ve Etkili İletişim Eğitimi” Sertifikası

2009 KALSİS Yönetim Hizmetleri ve Danışmanlık

  • Vatandaşlık Odaklı Yaklaşım ve Toplam Kalite
  • İletişim Teknikleri ve Etkili Dinleme
  • Çatışma Yöntemi
  • Öfke Kontrolü Teknikleri
  • Müşteri İlişkileri Yönetimi MİY (CRM)
  • Yönetici ve Liderlik
  • Kalite odaklılık
  • Kurum kültürü
  • Proaktif ve reaktif yaklaşımlar
  • İş yaşamında iletisim yolları
  • Diksiyon
  • Takım çalışmasının önemi
  • Stresle baş etme

PROJELER VE İŞ GELİŞTİRMELER

360 Halkla İlişkiler Yönetimi

İstanbulluların her alandaki ihtiyaçlarını karşılamak adına geliştirdiği Vatandaş İletişim Modellemeleri ile yüz yüze, saha, kurumsal, sosyal iletişim kanalları artırılarak nitelikli ve geri dönüşü alınan günlük yaklaşık 1.8 milyon vatandaş ile bire bir temas sağlanan yapı kurgulanmıştır.

Beyazmasa İletişim Noktaları

Beyazmasa İletişim Noktaları, 2008 yılında ‘Her Meydana Bir İBB’ sloganı ile şehrin yoğun meydanlarında vatandaşlar ile yüz yüze iletişim kurarak başvurulara çözüm üretmek amacıyla hayata geçirmiştir. 2011 yılında 5 olan İletişim Noktası Sayısı 2019’da AVM İletişim Noktaları ile birlikte 31’e yükselmiştir.

Mobil İletişim Noktaları

2016 yılından itibaren Mobil İletişim Noktaları projesi ile İstanbul’un en uzak bölgelerine hizmet götürerek, merkezi bölgelere gidemeyen vatandaşlarla hızlı ve etkili iletişim faaliyetlerini sürdürmektedir. 2016’da 7 araçla başlattığı Mobil İletişim Noktaları projesinin araç sayısını 51’e yükseltmiştir.

Yerinde Çözüm Araçları

2016 yılında hayata geçirdiği Yerinde Çözüm projesi ile şehrin genelinde acil müdahale gerektiren sorunları vatandaşlardan önce fark ederek ilgili birimlerle irtibata geçip sorunları hızlı ve etkin bir şekilde çözüme kavuşturmak, kronikleşen sorunlara çözüm üretmek amacıyla hizmet vermektedir. Sahada aktif olarak donanımlı mobil
araçlarla takip ve çözüm sunmak üzere İstanbul’un iki yakasında 7/24 hizmet veren Yerinde Çözüm araçları 32 araçla hizmet vermektedir.

HİSEM

2019 HİSEM (Halkla İlişkiler Simülasyonla Eğitim Merkezi) yapay zekaya dayalı deneyimleme merkezi ile işte uzmanlaşma projesi.

Görüntülü Çağrı Merkezi

Görme ve işitme engellilere yönelik kurulan ve 7/24 belediyecilik hizmeti ile erişimi sağlanan Gözüm Kulağım İstanbul görüntülü çağrı hizmeti 2017 yılında hayata geçti.

Bir Numarada İstanbul

153 Beyaz Masa entegrasyon projesi ile 48 ayrı çağrı merkezi tek numarada toplanarak CRM sistemi hayata geçirilmiştir.

Diğer Projeler

2019 Santral ve CRM Cloud Çözümlemesi

2014 İSTKA Erişilebilir Turizm Engelsiz İstanbul Projesi - 2

2012 Halkla İlişkiler Sosyal Medya Yapılandırma projesi

2015 Çağrı Merkezi Akademi ve Halkla İlişkiler Akademi

2011 Büyük Beyazmasa CRM Projesi

Türkiye’de kamu kurumları ve yerel yönetimlerde bir ilk olan Twitter tarafından doğrulanmış @ibbbeyazmasa hesabı açılarak vatandaşların talep ve önerileri alınmaya başlanmıştır.

Diğer Sosyal Medya platformlarında (Facebook, İnstagram, Pinterest, Vine) sosyal CRM altyapısı hazırlanarak vatandaşlarımızın hizmetine sunulmuştur.

EFQM Avrupa Mükemmellik Modeli çalışmaları ve sürekli Performans Geliştirme süreçleri ile iş akışlarına önem verilmektedir.

UZMANLIK ALANLARI

Danışmanlık

  • Çağrı-Çözüm Merkezi
  • Strateji
  • Kurulum
  • Durum Analizi
  • Mevcut Çağrı Merkezi İyileştirmesi
  • Teknoloji
  • Lokasyon
  • Operasyon Yönetimi
  • Organizasyon Şeması
  • İK Yönetimi
  • Perforans Yönetimi

Eğitim

  • Temsilci Eğitimi
  • Takım Lideri Eğitimi
  • Yönetici Eğitimi
  • Eğitimci Eğitimi
  • Saha Personeli Eğitimi
  • Saha Yöneticisi Eğitimi

Teknoloji

  • Bulut Santral (Cloud)
  • CRM
  • Mobil Program
  • Sosyal Medya CRM Programı

Veri Yönetimi

  • Veri Analiz
  • Veri Güncelleme
  • Big Data (Büyük Veri)
  • Data Mining (Veri Madenciliği)
  • Kampanya Yönetimi

Anket-Araştırma

  • Telefonla Anket
  • Yüz yüze Anket
  • Video Anket
  • Kiosk Anket
  • Gizli Müşteri Araştırması
  • Memnuniyet Araştırması

ÖDÜLLER

Beyazmasa Alo 153 Çağrı Merkezi ile

  • Stevie Awards’ta (International Business Awards) - Yılın Müşteri Hizmetleri Birimi Kategorisinde “Aradığın An Çözüm Başlar” Projesi İle Bronz Ödül (2019)
  • TÜHİD Altın Pusula Ödülleri - Kriz İletişimi Kategorisinde İstanbul’un Entegre Kriz Yönetimi İle Birincilik Ödülü (2019)
  • Stevie International Business Awards – Yılın İletişim & Halkla İlişkiler Kampanyası kategorisinde “İstanbul’un Entegre Kriz Yönetimi’ Projesi” ile Bronz ödül (2018 – Londra)
  • IPRA (Dünya Halkla İlişkiler Derneği) – Golden World Awards 2018 (Altın Küre Ödülleri) Entehre Kriz Yönetimi ödülü (2018, Barselona)
  • IPRA – Golden World Awards 2018 (Altın Küre Ödülleri) İstanbul’un Tanıtımı, Büyüleyici Şehir İstanbul (2018, Barselona)
  • 12. Stevie Awards For Sales & Customer Service – 153 Dinamik Stratejik Model Programıyla Yılın İş Geliştirme Başarısı Ödülü – bronz ödül (2018, Ocak, Las Vegas)
  • Nice Medya Ödülleri – Nice Medya Müşteri Deneyimi Arenası Ödüllerinde “Süreçler, Ürünler ve Hizmetler” kategorisinde “Beyazmasa Çözüm Süreçleri” ile Omnichannel Ödülü (2018, Şubat, İstanbul)
  • 31. Uluslararası Tüketici ve Kalite Zirvesi – Araştırma ve Geliştirme, Kamuoyu Araştırmaları alanında kalite ödülü (2018, Mart, İstanbul)
  • IMI Ödülleri - Turkey Call Center Awards - En Beğenilen Kamu Çağrı Merkezi Ödülü (2018, Mayıs, İstanbul)
  • IMI Ödülleri – 12. Turkey Call Center Awards - En Övgüye Değer Müşteri Deneyimi Ödülü (2017 Aralık)
  • Stevie Great Employers Awards - İnsan Kaynakları “İşe Giriş Ve Oryantasyon Programı” Kategorisinde Ritmist Eğitim Programıyla ‘’En İyi Oryantasyon Eğitim Programı’’ Ödülü (Eylül 2017)
  • Contact Center World ‘Endüstri Şampiyonu Ödülleri - İBB 153 İstanbul Çağrı Merkezi ‘kurumsal’ kategoride ödül (2017)
  • Contact Center World ‘Endüstri Şampiyonu Ödülleri - Halkla İlişkiler Müdürü Atakan Yılmaz da ‘bireysel’ kategoride ödül (2017)
  • Uluslararası İş Mükemmellik Ödülleri (IBX) – 1453 Dinamik Stratejik Modeliyle “Strateji Değişim ve Dönüşüm” kategorisi ikincilik ödülü (2017)
  • 30. Uluslararası Tüketici Zirvesi - “Çağrı Merkezleri” alanında ödül (2017)
  • Global Business Excellence Awards – “Kurumsal Sosyal Sorumluluk Ödülü” (2017 Nisan)
  • Global Excellence Business Awards- “Uluslararası Üstün Hızlı İş Büyümesi Ödülü”(2016 Ekim)
  • Lob’in World 2016 5.Uluslararası Dünya Kalite Ödülleri - “Alanında Güvenilir ve İnovasyona Yönelik Başarılı Çalışmalar Ödülü” - (2016)
  • Stevie International Business Awards- “153 İstanbul Operasyonu Mükemmel Güç Takımları Ödülü” (2016 Eylül)
  • Brandon Hall Group Excellence Awards- “En İyi Eğitim Sertifika Programı Ödülü” Bronz ödül (Best Certification Program Call Center Academy (CMA) - RİTMİST Stars Training Certificate Program) (2016 Eylül)
  • 10. Turkey Call Center Awards- “En Övgüye Değer Eğitim Programı Ödülü” (2015 Ekim)
  • 9. Turkey Call Center Awards- “En Övgüye Değer Teknoloji Ödülü” (2014 Ekim)

Gözüm Kulağım İstanbul Projesi ile;

  • Golden Bridge Awards - “En İyi Ürün, Hizmet, Çözüm ve İnovasyon” kategorisi içinde bulunan Bilgi Servislerinin Mobil Uygulama Olarak Sunulması alt kategorisinde Gözüm Kulağım İstanbul Projesi ile birincilik ödülü (2019)
  • Manisa Celal Bayar Üniversitesi - Türkiye Engelsiz Bilişim Platformu - Engelsiz Bilişim Belediye Ödülü (2018 Eylül)
  • Stevie International Business Awards – Kurumsal Sosyal Sorumluluk kategorisinde bronz ödül (2017 Ağustos)
  • Best İn Biz Ödülleri – “Kurumsal Sosyal Sorumluluk” kategorisi ikincilik ödülü (2017 Ağustos)
  • TÜHİD Altın Pusula Ödülleri - “Kamuda Sosyal Sorumluluk” kategorisi birincilik ödülü (2017)
  • 9. Özel Kalem Ödülleri – Gözüm Kulağım İstanbul Projesi ile Yılın Büyükşehir Belediye Başkanı Ödülü (Ekim, 2017)

‘Erişilebilir Turizm, Engelsiz İstanbul I- II’ Projeleri’ ile;

  • IPRA (DÜNYA HALKLA İLİŞKİLER DERNEĞİ) - Golden Awards 2016 (Altın Küre Ödülleri) “Erişilebilir Turizm, Engelsiz İstanbul Replikalar” projesi ile seyahat & turizm kategorisinde ödül.(2016)
  • Bursa Halkla İlişkiler Derneği - Halkla İlişkiler Çalışmaları (Hiç) Ödüllerinde; “Erişilebilir Turizm, Engelsiz İstanbul” Projemize Ait Replikalar İle Kamu Kuruluşları Kategorisinde ödül.(2016)
  • Özel Kalem Dergisi -Erişilebilir Turizm Engelsiz İstanbul Replikalar Projesi ile ‘Sosyal Sorumluluk Ödülü’ (2016)
  • TÜHİD 14. Altın Pusula Ödülleri-‘Jüri Özel Ödülü’ (2015)
  • TÜHİD 13. Altın Pusula Ödülleri- ‘En İyi Belediye Projesi Ödülü’ (2013)
  • Türkiye Engelliler Bilişim Platformu-‘En İyi Engelsiz Belediye Ödülü’ (2013)
  • Özel Kalem Dergisi-‘En İyi Sosyal Sorumluluk Projesi Ödülü’ (2013)

Sosyal Medya Hesapları ile;

  • Bandırma On Yedi Eylül Üniversitesi Medya ve İletişim Kulübü - “Sosyal Medya’yı En Aktif Şekilde ve Çözüm Odaklı Kullanan Kurum Ödülü” (2016 Nisan)
  • İstanbul Üniversitesi Radyo İletişim - “Yılın En İyi Sosyal Medya Kullanan Kurumu Ödülü” (2016 Mart)
  • Türkiye Tıp Öğrencileri Birliği (Turkmsıc)- “Sosyal Medyayı En İyi Kullanan Kamu Kurumu Ödülü” (2014)

Diğer Ödüller

Kurum İçi İletişim Çalışmaları ile;

  • Bursa Halkla İlişkiler Derneği - HİÇ Ödülleri - “Aidiyet İçin İç İletişim” projesi ile Kamu Kurumları Kurum İçi İletişim” kategorisinde ödül (2018, Nisan)

Yerinde Bilgilendirme Projesi ile;

  • Marmara Belediyeler Birliği-6. Altın Karınca- ‘İyi Belediyecilik Ödülleri’ kapsamında ‘Kurumsal Gelişim ve Yönetim Ödülü (2016)

Alan Saha Uygulaması ile;

  • Stevie International Business Awards – Kamu Hizmeti kategorisinde Yılın En İyi İletişim ve Halkla İlişkiler Kampanyası ikincilik ödülü (2017 Ağustos)

ARGE Şefliği ile;

  • Golden Bridge Awards 2017 Yılın Kurumsal İletişim Takımı Gümüş Ödülü -ARGE (2017 Ağustos)

SOSYAL FAALİYET VE ÜYELİKLER

STK üyelikleri

TÜHİD Türkiye Halkla İlişkiler Derneği Üyesi

Çağrı Merkezleri Derneği Üyeliği

İPRA International Pragmatics Association

“ Kuştepe’ den Bilgiye Bakış ” Belgesel Çalışması Bilgi Üniversitesi – Sosyal Yardımlaşma Kulübü (Kurucu Başkan)

Bilgi Üniversitesi – Genç Müteşebbisler Kulübü (Kurucu Üye)

Bilgi Üniversitesi – Reklâmcılık Kulübü Üyesi

Tema Vakfı Üyesi

Genç MÜSİAD Üyesi

Bilgililer Derneği Üyesi

SİYASİ PARTİ ÇALIŞMALARI

Şişli MGV/ Refah Partisi Şişli / Fazilet Partisi Şişli / 1994 – 2000 (Lise Okul Sorumlusu, Mahalle Gençlik Kolları, İlçe Gençlik Kolları)

AK Parti Şişli Gençlik Kolları Kurucu Üyesi / 2001

AK Parti Şişli Gençlik Kolları Başkanlığı / 2005-2008

AK Parti İstanbul İl Gençlik Kolları Yönetim Kurulu Üyesi / 2008

AK Parti Şişli İlçe Yürütme Kurulu (Seçim İşleri / Ar - Ge Başkanlığı) / 2009

AK Parti İstanbul Halkla İlişkiler Komisyon Üyeliği / 2009

13 Mobil İletişim Noktası ve 120 saha personel Yerel Seçim Çalışması Sorumlusu / 2009 Yerel Seçimleri

İstanbul genelinde 5 aylık bir çalışmada 20 bin anket yapıldı, 2 milyon 750 bin vatandaşa birebir temas edildi.

Demokrasi Meydanları Saha Sorumlusu / 2010 Referandum

2.Bölge Saha Koordinatörü / 2011 Genel Seçimleri

2.Bölge Halkla İlişkiler Sorumlusu / 2011 Genel Seçimleri

Edirne Saha Çalışması / 2011 Genel Seçimleri

2.Bölge Tanıtım Sorumlusu ( Outdoor & Indoor Reklam) / 2014 Genel Seçimleri

İBB Yerel Seçim Çalışması Koordinatörü / 2014 Yerel Seçimleri

305 personel ile İstanbul geneli 39 ilçeyi / 3 bölgeyi 3 aylık 39 ilçeyi kapsayan saha çalışması.

Genel Saha Koordinatörü / 2014 Yalova İli Tekrarlanan Yerel Seçimleri 150 personel ile Yalova ili saha çalışması.

Genel Saha Koordinatörü / 2015 7 Haziran Mv. Seçimleri

500 personel ile İstanbul geneli 39 ilçeyi / 3 bölgeyi kapsayan saha çalışması.

Genel Saha Koordinatörü / 2015 1 Kasım Mv. Seçimleri

500 personel ile İstanbul geneli 39 ilçeyi / 3 bölgeyi kapsayan saha çalışması.

Genel Saha Koordinatörü / 2017 16 Nisan Referandum Oylaması

Genel Saha Koordinatörü / 2018 24 Haziran Cumhurbaşkanlığı ve Genel Seçim

Genel Saha Koordinatörü / 2019 31 Mart & 23 Haziran Yerel Seçimleri