Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanı Şahin, ilklerin kadın başkanı olarak, Türkiye’nin ilk “Şampiyon Başkanı” unvanını kazandı
Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanı, Türkiye Belediyeler Birliği Başkanı Fatma Şahin, ilklerin kadın başkanı olarak, Türkiye’nin ilk “Şampiyon Başkanı” unvanını kazandı.
İktisadi İşbirliği ve Gelişme Teşkilatı (OECD) tarafından 2016 yılında kurulan Kapsayıcı Büyüme İçin Şampiyon Belediye Başkanları Koalisyonu’na (Champions Mayors) Türkiye’den ilk defa davet mektubu alan belediye başkanı, Başkan Şahin oldu.
“Şampiyon Başkan” Fatma Şahin’i gurur duyduğumuz bu başarısından dolayı tebrik ediyor, gelecek çalışmalarında başarılar diliyoruz.