Yükleniyor...

Bakanlar Kurulu toplandi

 

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan başkanlığında, Başbakanlık Merkez Bina’da düzenlenen toplantı 4 saat sürdü. 

Cumhurbaşkanı seçilen Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, Bakanlar Kurulu toplantısının ardından, çalışmalarına bir süre daha Başbakanlık Merkez Bina’da devam etti.

Erdoğan, başkanlık ettiği Bakanlar Kurulu toplantısının sona ermesinin ardından çalışmalarını saat 01.00 sularında tamlayarak, Başbakanlık Merkez Bina’dan ayrıldı.  

Erdoğan’ı makam arabasının kapısına kadar Dışişleri Bakanı ve AK Parti Genel Başkan adayı Ahmet Davutoğlu ile AK Parti İzmir Milletvekili Binali Yıldırım uğurladı.

Başbakan Erdoğan’ın ardından Davutoğlu ve Yıldırım da ayrıldı.

join us icon
SEN DE ARAMIZA KATIL Gücümüze Güç Katalım.