Basbakan Davutoglu, Van’da hasta çocuklari ziyaret etti
Başbakanlık Basın Merkezi tarafından Başbakan Davutoğlu’nun Van Merkez 500 Yataklı Kadın Doğum ve Çocuk Hastanesi ziyaretine ilişkin görüntüler paylaşıldı.
Başbakan Davutoğlu, ziyarete hastanede tedavi gören çocuklarla tek tek ilgilenerek, oyuncak dağıttı.
Bazı çocukların aileleriyle konuşan Davutoğlu, bebekleri ise kucağına alarak sevdi.
Davutoğlu, "Adaşım" dediği Ahmet adlı çocuğun İstiklal Marşı’nın on kıtasını ezbere okuması üzerine "Bravo Ahmet" dedi.
Davutoğlu’nun hastane personeliyle hatıra fotoğrafı çektirmesinin ardından ziyaret sonra erdi.
Davutoğlu’na beraberindeki bakanlar ve ilgililer eşlik etti.