Basbakan Davutoglu, Yasar Kemal’in esini aradi
Başbakan Ahmet Davutoğlu, Yaşar Kemal’in vefatının birinci yıldönümü sebebiyle usta edebiyatçının eşi Ayşe Semiha Baban ile telefonda görüştü.
Davutoğlu ayrıca resmi Twitter hesabında da "Anadolu’nun ruhuna eğilerek dünya ölçeğinde destansı eserler veren Yaşar Kemal’i vefatının yıldönümünde saygıyla yad ediyorum" paylaşımında bulundu.