Basbakan Erdogan, Erzurum’un düsman isgalinden kurtulusunu kutladi
Başbakan Recep Tayyip ERDOĞAN, Erzurum’un düşman işgalinden kurtuluşunun yıldönümü sebebiyle Vali Dr. Ahmet ALTIPARMAK ve Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet KÜÇÜKLER’e birer kutlama mesajı göndermiştir.