Basbakan Erdogan’in TÜBITAK’in kurulus yildönümü dolayisiyla yayinladigi mesaj
Sayın Başbakanımız, TÜBİTAK’ın kuruluş yıldönümü dolayısıyla TÜBİTAK Başkanı Prof. Dr. Yücel ALTUNBAŞAK’a bir mesaj göndermiştir.
Başbakan Erdoğan’ın mesajı şöyledir:
"İftihar kaynağı kurumlarımızdan biri olan TÜBİTAK, yenilikçi ve öncü çalışmalarıyla uluslararası alanda Türkiye’yi layıkıyla temsil etmektedir.
Türkiye’nin Bilim ve Teknoloji politikalarına ciddi katkı sağlayan TÜBİTAK, Ar-Ge çalışmalarıyla toplumumuzda teknoloji ve bilim konusunda farkındalık oluşturmaktadır.
TÜBİTAK, bilim ve teknoloji üzerinde çalışmaları olan vatandaşlarımıza da gerekliği desteği vererek, akademik faaliyetleri önemli ölçüde desteklemekte, geliştirmektedir.
Bu bakımdan, dünyada gelişmişlik düzeyinin belirlenmesinde en önemli kıstas olan teknoloji ve bilimin ülkemizdeki teminatı olan TÜBİTAK, toplumumuzun kaliteli bir yaşam standardına kavuşması adına önemli bir rol üstlenmektedir.
İnanıyorum ki, TÜBİTAK değerli katkılarıyla ülkemizin uluslararası alandaki rekabet gücünün artmasına yardımcı olacak, 2023 Hedeflerimize ulaşma noktasında en büyük destekçimiz olacaktır.
Bu düşüncelerle, Türkiye Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Kurumu’nun kuruluş yıldönümünü kutluyor, size ve kurumun değerli mensuplarına başarılar diliyor, selam ve sevgilerimi iletiyorum."