Basbakan Yildirim Antalya’nin kurtulus yil dönümünü kutladi
Başbakanlıktan yapılan açıklamada, Yıldırım’ın, Antalya’nın düşman işgalinden kurtuluşunun yıl dönümü sebebiyle, Vali Münir Karaloğlu’na bir kutlama mesajı gönderdiği bildirildi.