Yükleniyor...

Basbakan Yildirim, Ardahan Valisi Özefe’ye kutlama mesaji gönderdi

 

Yıldırım, Ardahan’ın düşman işgalinden kurtuluşunun yıl dönümü dolayısıyla Vali İbrahim Özefe’ye bir kutlama mesajı gönderdi.

join us icon
SEN DE ARAMIZA KATIL Gücümüze Güç Katalım.