Basbakanlik insaati devam edecek
Erdoğan, Memorial Ankara Hastanesi’nin açılış töreninin ardından gazetecilerin sorularını yanıtladı.
Başbakan Erdoğan, bir gazetecinin AK Parti’de 3 dönem şartıyla ilgili bir soru üzerine, kendilerinin 30 Mart yerel seçimlerine odaklandıklarını söyledi.
Başka bir gazetecinin, yeni başbakanlık binasının inşaatıyla ilgili sorusu üzerine de, Erdoğan, ’’Yeni başbakanlık binasının yapımı ile ilgili sıkıntı söz konusu değil, inşallah nisan, mayıs gibi beraber açılışını yapacağız’’ ifadesini kullandı.
Erdoğan, daha sonra Başbakanlık Resmi Konutu’na geçti.