Yükleniyor...

“Bingöl’den böyle çocuklarimizin çikmasindan mutluyuz”

 

Kaya ile sohbet eden Yılmaz, YGS Türkiye birincisi olan Kaya’nın Bingöl’e rol model olduğunu, özgüven sağladığını söyledi. 

Elde edilen başarıyla kentin de tanıtımına katkı sağlandığına işaret eden Yılmaz, şöyle devam etti:

"Demek ki Bingöl’den, bölgeden birinci olunabiliyormuş. Bunu bütün çocuklarımız bilecek artık. Bingöl’ün de tanıtımına büyük katkısı oldu. Gittiğim birçok yerde herkes takdirle bahsediyor. Bingöl’den böyle çocuklarımızın çıkmasından mutluyuz. Ahsen’in birinci olması Bingöl’ün tanıtılmasında, genel anlamda duyurulmasına güzel bir katkısı oldu." 

Yılmaz, Kaya’nın birinci olmasından sonra yaptığı açıklamaları okuduğunu ve başarıyı değerlendirmesini de çok başarılı bulduğunu sözlerine ekledi.

join us icon
SEN DE ARAMIZA KATIL Gücümüze Güç Katalım.