"Bu dönem ’Inandigin yolda yürü’ diyoruz"
Genel Başkan Yardımcısı Erkan Kandemir, 5 Şubat Spor Salonu’nda gerçekleştirilen Niğde 7. Olağan İl Kongresi’nde konuştu.
Kandemir, beraber inşa ettikleri, milletin tohumunu atıp kendilerinin yeşerttiği bu davanın uzun ince bir yolu olduğunu dile getirdi.
Özellikle son dönemde Niğde’de çok başarılı çalışmalar yaptıklarını belirten Kandemir, "Büyük düşleri olanlar yeni yollar inşa eder. Büyük heyecanları olanlar ne ile karşılaşırlarsa karşılaşsınlar kendi istikametlerini kendileri çizer. Bu dönem kongremizin sloganı ’İnandığın yolda yürü.’ Tesadüfen isim verdiğimiz, anlamlandırdığımız bir slogan değil bu. Bizim her seçim döneminde, her kongre dönemindeki sloganımız o dönemin ruhunu yansıtır. Bu dönem ’İnandığın yolda yürü’ diyoruz." şeklinde konuştu.