Çorum AK Gençlik’ten kardeslik turnuvasi
17 Mayıs Salı Günü başlayan turnuvanın açılış maçı AK Parti İl Yönetimi ve Bir Medya arasında oynandı. Keyifli bir mücadele ile başlayan turnuvanın ilk gününde bu maç ile birlikte 3 maç gerçekleştirildi.
Turnuva hakkında bir konuşma yapan İl Gençlik Kolları Başkanı Ünal Yıldırım şunları söyledi:
“Kardeşliğimizi pekiştirmek, AK Gençlik’in toplumun tüm fertlerine dokunduğunu onlar ile bir arada olduğunu göstermek için yeni projeler ile Çorum gençliğinin öncüsü olacağız. Kardeşlik Turnuvası bu projelerimizden sadece bir tanesi Tevfik Kış Spor salonunda gerçekleştirilecek olan futsal maçlarımız ile Çorum’da gençliğin böyle organizasyonlar yapabileceğini anlatacak ve göstereceğiz. Bizler AK Gençlik olarak her zaman en küçükten en büyüğe halkımıza dokunacak onların derleri ile dertlenecek sevinçleri ile mutlu olacağız. Turnuvamıza katılan tüm takımlara başarılar diliyor, centilmenlik kurallarına uygun maçlar oynanmasını temenni ediyorum.”