Yükleniyor...

Cumhurbaskani Erdogan, Fenerbahçe Spor Kulübü Baskani Yildirim’a bir tebrik telgrafi gönderdi

 

Cumhurbaşkanlığı Basın Merkezi’nden yapılan açıklamaya göre, Erdoğan, Fenerbahçe Basketbol Takımı’nın Spor Toto Basketbol Ligi 2016-2017 sezonu şampiyonu olması dolayısıyla, Fenerbahçe Spor Kulübü Başkanı Aziz Yıldırım’a bir telgraf göndererek, tebrik etti.

join us icon
SEN DE ARAMIZA KATIL Gücümüze Güç Katalım.