Cumhurbaskani Erdogan, Fenerbahçe Spor Kulübü Baskani Yildirim’a bir tebrik telgrafi gönderdi
Cumhurbaşkanlığı Basın Merkezi’nden yapılan açıklamaya göre, Erdoğan, Fenerbahçe Basketbol Takımı’nın Spor Toto Basketbol Ligi 2016-2017 sezonu şampiyonu olması dolayısıyla, Fenerbahçe Spor Kulübü Başkanı Aziz Yıldırım’a bir telgraf göndererek, tebrik etti.