Cumhurbaskani Erdogan, Özbek mevkidasi Mirziyoyev ile telefonda görüstü
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, bugün TBMM Grup Toplantısı öncesinde yapılan telefon görüşmesinde Mirziyoyev’in doğum gününü tebrik etti.
Erdoğan, Özbek mevkidaşı Mirziyoyev’e sağlık, huzur ve başarı dileklerini iletti.
İkili ilişkilerin daha da geliştirilmesi hususunda görüş teatisinde bulunulan görüşmede Cumhurbaşkanı Erdoğan ve Özbekistan Cumhurbaşkanı Mirziyoyev Türkiye ile Özbekistan arasındaki işbirliğini her alanda güçlendirme konusundaki kararlılıklarını da teyit etti.