Cumhurbaskani Erdogan, Prens Muhammed Bin Selman’i tebrik etti
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Suudi Arabistan Kralı Selman bin Abdulaziz Al Suud ve yeni Veliaht Prens Muhammed bin Selman ile bu akşam telefonda görüştü.
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Suudi Arabistan’da veliaht prenslikte yapılan görev değişikliğinin hayırlara vesile olmasını dileyerek tebriklerini iletti.
Telefon görüşmelerinde, Türkiye-Suudi Arabistan ilişkilerinin ilerleyen süreçte daha da güçlendirilmesi konusunda kararlılık vurgulandı.
Bölgede Katar ekseninde yaşanan gerilimin sona erdirilmesine yönelik çabaların artırılması hususunda mutabık kalındı.
Cumhurbaşkanı Erdoğan ile Suud Kralı Selman, Prens Muhammed bin Selman’a veliaht prenslik görevinde başarılar diledi.