Yükleniyor...

Cumhurbaskanimiz Erdogan, 15 Temmuz Sehitler Abidesi’ne çiçek birakti

 

Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan, 15 Temmuz Şehitler Abidesi’ne çiçek bıraktı.

Erdoğan, 15 Temmuz Demokrasi ve Milli Birlik Günü dolayısıyla düzenlenen program kapsamında Cumhurbaşkanlığı Külliyesi önünde kendisini bekleyen 15 Temmuz şehitlerinin yakınları ve gazilerle bir süre sohbet etti.

Cumhurbaşkanımız Erdoğan ile 15 Temmuz şehitlerinin yakınları ve gaziler, daha sonra Mehter Takımı’nın seslendirdiği 15 Temmuz Marşı eşliğinde abideye yürüdü.

15 Temmuz Şehitler Abidesi’ne çiçek bırakan Erdoğan, daha sonra şehitler için dua etti. 

 

join us icon
SEN DE ARAMIZA KATIL Gücümüze Güç Katalım.