Yükleniyor...

Cumhurbaskanimiz Erdogan, Bilecik’in kurtulus yil dönümünü kutladi

 

Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan, Bilecik’in kurtuluş yıl dönümünü kutladı.

İletişim Başkanlığından yapılan açıklamaya göre, Erdoğan, kurtuluş yıl dönümü dolayısıyla Vali Vekili Yunus Fatih Kadiroğlu ile Belediye Başkanı Semih Şahin’e tebrik telgrafı gönderdi.​​​​​​​

 

join us icon
SEN DE ARAMIZA KATIL Gücümüze Güç Katalım.