Yükleniyor...

Cumhurbaskanimiz Erdogan, Israil Cumhurbaskani Herzog ile görüsmesini degerlendirdi

 

Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, İsrail Cumhurbaşkanı Isaac Herzog ile gerçekleştirdiği telefon görüşmesini değerlendirdi.

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Herzog ile görüşmesinde ikili ve bölgesel meseleleri ele aldıklarını belirtti.

İki ülke arasında birçok alanda yüksek iş birliği potansiyeli olduğunu vurguladıklarını belirten Erdoğan, "Tüm görüş ayrılıklarına rağmen İsrail ile temas ve diyaloğun sürmesine büyük önem veriyor; Filistin-İsrail ihtilafında olumlu adımlar atılmasının, ilişkilerimizin müspet mecrada seyretmesine katkı sağlayacağına inanıyoruz." ifadesini kullandı.

join us icon
SEN DE ARAMIZA KATIL Gücümüze Güç Katalım.