Yükleniyor...

Cumhurbaskanimiz Erdogan, kafede vatandaslarla sohbet etti

 

Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan, Tarabya’da bir kafede vatandaşlarla sohbet etti.

Geleneksel Beyoğlu İftarı’nın ardından Huber Köşkü’ne gitmek üzere Taksim’den ayrılan Erdoğan, Yeniköy Tarabya Caddesi’nde aracını durdurdu.

Buradaki bir kafeye giren Erdoğan, vatandaşlarla sohbet etti. Erdoğan, kafede yaklaşık bir saat kaldı.

Cumhurbaşkanımız Erdoğan, çıkışta kendisine yoğun sevgi gösterisinde bulunan vatandaşlarla hatıra fotoğrafı çektirdi.

Erdoğan’a, Hazine ve Maliye Bakanı Berat Albayrak ile Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanı Fahrettin Altun da eşlik etti.

join us icon
SEN DE ARAMIZA KATIL Gücümüze Güç Katalım.