Cumhurbaşkanımız Erdoğan, karne alan öğrencileri tebrik etti
Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan, 2025-2026 eğitim öğretim yılı sonunda karne alan öğrencileri tebrik etti.
Cumhurbaşkanımız Erdoğan, NSosyal hesabından yaptığı paylaşımda, "Bugün karnesini alan her bir evladımızı, sevgili gençlerimizi ve değerli ailelerimizi en kalbi duygularımla tebrik ediyorum. Gözümüzün nuru yavrularımıza verimli ve keyifli bir yaz tatili diliyorum." ifadelerini kullandı.