Cumhurbaşkanımız Erdoğan, Malezya Başbakanı Yakub ile telefonda görüştü
Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan, Malezya Başbakanı İsmail Sabri Yakub ile telefonda görüştü.
Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanlığından yapılan açıklamaya göre görüşmede, savunma sanayii iş birliği başta olmak üzere, Türkiye-Malezya ilişkileri ele alındı.