Yükleniyor...

Cumhurbaskanimiz Erdogan, Özbekistan Cumhurbaskani Mirziyoyev ile telefonda görüstü

 

Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan, Özbekistan Cumhurbaşkanı Şevket Mirziyoyev ile bir telefon görüşmesi gerçekleştirdi.

Görüşmede, Türkiye-Özbekistan ilişkilerini geliştirecek adımlar ve bölgesel konular ele alındı.

Cumhurbaşkanı Erdoğan, görüşmede, Özbekistan’ın bağımsızlığının 30. yıl dönümünü kutladı.

Özbekistan’ın bağımsızlığını ilk tanıyan ve Taşkent’te ilk büyükelçilik açan ülke olmakla iftihar ettiklerini belirten Erdoğan, bu yıl ayrıca iki ülke arasında Ebedi Dostluk ve İşbirliği Anlaşması’nın da 25. yıl dönümü olduğunu ifade etti.

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Özbekistan Cumhurbaşkanı Mirziyoyev ile kurdukları samimi dostluk ve halklar arasındaki kardeşlik bağları temelinde inşa ettikleri stratejik ortaklığın hızla derinleşmesinden memnuniyet duyduğunu dile getirdi.

join us icon
SEN DE ARAMIZA KATIL Gücümüze Güç Katalım.