Yükleniyor...

Cumhurbaskanimiz Erdogan, Tekirdag Valiligini ziyaret etti

 

Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan, Tekirdağ Valiliğini ziyaret etti. 

Cumhurbaşkanı Erdoğan, ziyarette Vali Aziz Yıldırım ile bir süre görüştü. 

Buradan Süleymanpaşa Belediyesine geçen Erdoğan, Belediye Başkanı Cüneyt Yüksel’den ilçedeki çalışmaları hakkında bilgi aldıktan sonra AK Parti Tekirdağ 7. Olağan İl Kongresine katılmak üzere Namık Kemal Stadyumu’na hareket etti.

 

join us icon
SEN DE ARAMIZA KATIL Gücümüze Güç Katalım.