Yükleniyor...

Cumhurbaskanimiz Erdogan, Twitter hesabindan Taksim’de nostaljik tramvaya bindigi görüntüleri paylasti

 

Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan, Twitter hesabından Taksim’de nostaljik tramvaya bindiği görüntülerin yer aldığı bir videoyu paylaştı.

Taksim Meydanı’nda düzenlenen Geleneksel Beyoğlu İftarı öncesi İstiklal Caddesi’nde nostaljik tramvaya binen Erdoğan, buna ilişkin video paylaşımında bulundu.

Twitter hesabından paylaşılan videoda, "Başkanım her şey çok güzel olacak." diye seslenen vatandaşa, Erdoğan’ın "Daha güzel olacak." karşılığını vermesi yer alıyor.

join us icon
SEN DE ARAMIZA KATIL Gücümüze Güç Katalım.