Yükleniyor...

“Ermenistan’in Azerbaycan’a yönelik saldirisini siddetle kiniyoruz”

 

Parti Sözcümüz Ömer Çelik, Twitter hesabından yaptığı paylaşımda Ermenistan’ın Azerbaycan’a yönelik saldırısını kınadı.

Çelik, şu ifadelere yer verdi:

"Ermenistan’ın Azerbaycan’a yönelik saldırısını şiddetle kınıyoruz. Ermenistan bir kere daha hukuk tanımaz bir provokasyon gerçekleştirdi. Ermenistan’a bağlı katliam şebekeleri bu saldırılarla insanlık suçu işliyor. Ermenistan’a karşı uluslararası toplum sesini yükseltmelidir. Türkiye, Azerbaycan’ın yanındadır. Ermenistan ateşle oynuyor ve bölge barışını tehdit ediyor. Bu saldırılar Ermenistan’ın uluslararası hukuku tanımadığını bir kere daha gösterdi. Uluslararası toplum Ermenistan’ı mahkum etmelidir."

Türkiye’nin bu zamana kadar olduğu gibi bundan sonra da Azerbaycan’ın yanında olacağını vurgulayan Çelik, saldırıda hayatını kaybedenlere Allah’tan rahmet, yaralılara acil şifalar diledi.

join us icon
SEN DE ARAMIZA KATIL Gücümüze Güç Katalım.