Genel Baskan Yardimcimiz Sarieroglu, 3. Kardan Adam Senligi’ne katildi
Genel Başkan Yardımcısı Jülide Sarıeroğlu, Adana’nın Aladağ ilçesinde gerçekleştirilen 3. Kardan Adam Şenliği’ne katıldı.
Şenliğe ailesiyle katılan Sarıeroğlu, şenliği daha da geliştirip iyi hale getireceklerini belirtti.
"Adana’da kar da var, kardan adam şenliği de var. Ailelerimizle anılarla dolu güzel bir gün geçirelim." diyen Sarıeroğlu, Belediye Başkanı Mustafa Akgedik’e teşekkür etti.