Yükleniyor...

Genel Baskanimiz ve Cumhurbaskanimiz Erdogan, Suudi Arabistan Krali Selman bin Abdülaziz ile telefonla görüstü

 

Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan, Suudi Arabistan Kralı Selman bin Abdülaziz ile telefonla görüştü. 

Görüşmede, Cumhurbaşkanı Erdoğan ve Kral Selman birbirlerine bayram tebriğinde bulundu. 

İkili ilişkiler ve bölgesel konuların da ele alındığı görüşmede, Kral Selman, Cumhurbaşkanı Erdoğan’a Türkiye’nin İslam İşbirliği Teşkilatı (İİT) dönem başkanlığı süresince gösterdiği çabalar dolayısıyla teşekkür etti. 

join us icon
SEN DE ARAMIZA KATIL Gücümüze Güç Katalım.