Hekimhan’a yeni hastane
AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Öznur Çalık hastanenin yapımında emeği geçenlere teşekkür etti.
Eski hastane binasının çok kötü durumda olduğunu belirten Çalık, şöyle konuştu:
"Hastane şartları 1989’da eczacılık yaparken neyse 2007’de milletvekili olduğumuzda da oydu. Hastaneyi yapmaya karar verdiğimizde Hekimhan’daki birçok insan ’Bunlar konuşurlar ama yapmazlar’ dediğini çok iyi biliyorum. Allah’a hamd olsun ki biz verdiğimiz her sözün arkasında durduk. ’Hekimhan’a hastane yapmamız gerekiyor. Beş yıldızlı otel konforunda olmalı’ dedik. Bugün de açılışını yapmanın gururunu yaşıyorum."