Yükleniyor...

"Her birimiz herhangi bir saglik çalisanimiza yapilan kötü muameleyi kendimize yapilmis saymaliyiz"

 

Parti Sözcüsü Ömer Çelik, Twitter hesabından yaptığı paylaşımda, sağlık çalışanlarına yapılan kötü muamele veya şiddetin, bu ülkenin tüm insanlarına ihanet olduğunu belirterek şunları kaydetti:

"Sağlık çalışanlarımız gözbebeğimizdir. Her birimiz herhangi bir sağlık çalışanımıza yapılan kötü muameleyi kendimize yapılmış saymalıyız. Onlara fedakarlıkları için şükran borçluyuz. Tüm sağlık çalışanlarımız bilsinler, ülkemizin tüm fertleri onları takdirle ve teşekkürle selamlıyor."

join us icon
SEN DE ARAMIZA KATIL Gücümüze Güç Katalım.